We gonna make it 2 the top!

Hej :) är hemma från skolan nu, hade bara en kort lektion sen slutade vi. jag och emma tog lite bilder, outfit bilder på mig eftersom jag vill göra min läsare nicho glad haha, han älskar min stil! :D sen gick vi runt och letade efter lärare för att lämna in böcker sen åkte jag hem. har ätit toast nyss ute i solen och ska ta det lugnt lite sen ska jag plugga som fan på islam som jag ska göra omprov på nästa vecka på måluppfyllnadsdagarna. det är det ända jag har kvar :) jag är stolt över mig och emma som för några veckor sen va i riskzonen för att behöva gå om 2an, men nu har vi jobbat som fan och gjorde det vi va tvugna att göra. är sååå glad :D pappa kommer förbi en sväng snart och ska betala in en av mina räkningar från securia system, det är nån nyckelgrej ifall man tappar nycklarna eller plånboken får man tillbaka allt gratis, det är ju bra! men nu ska jag lyfta min feta rumpa härifrån och gå ut i solen. shooooosen!

Dagens outfit:







Min fina ems med hennes nya tattoo:



Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

sv: tycker jag md ! ♥

2010-06-01 @ 17:50:25
URL: http://angelchanelle.blogg.se/
Postat av: pauli♥

sv: hihi ja :)

2010-06-01 @ 19:23:38
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: nicho

"outfit bilder på mig eftersom att jag vill göra min läsare, nicho glad" haha så snällt av dig asså! :D Å jag ser att du köpte leopard leggingsen?!! :D vad mer kan jag säga än : fiiiiiint!! :D och det passade fan perfekt till linnet och jackan du hade på dig :)

2010-06-01 @ 19:45:50
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0