Beautiful day

Hej :) guud vilken skön, solig dag det är idag! har nyss suttit ute på baksidan och solat lite. det är ju den bästa solen nu :) så passa på! var i skolan idag som vanligt, en kort dag 9-12 typ. jag och emma hade en fett rolig dag, ritade massa roliga gubbar och en av dom fick bli våran maskot som heter orvar. ska visa sen :p sen tog vi lite roliga bilder o så.. juste sen hade vi typ likadana kläder på oss också, och nej det va inte planerat. jeans, vita skor, och skinnjacka :p haha! my twin <3 efter skolan åkte jag direkt hem. ska äta nått litet nu sen städa mitt rum och plugga massa.. hörs sen! love

Jag och emma:


Våra mästerverk:




o här är orvar:



SNYGG VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0