Expressen

SHUULULU :D vad händer jaaao!? haha driver! allt bra med er?
idag var vi bara i skolan ett tag tills vi åkte tillsammans till expressen där dom gör tidningen expressen och DN. först fick vi kolla på en kort film, sen fick vi pröva på att göra egna tidningsartiklar, jag och emma fick skriva om Eminen och den blev fett ful :p efter det tog vi en klassbild och fick skriva en text sen skriva ut det som en tidning. det var ganska kul o va där, roligare än att vara i skolan iaf. när vi va klara där fick vi åka hem. när jag kom hem kom mawe hit efter ett tag och va här en stund innan han skulle till träningen. min lilla åååsna <3 nu ska jag duscha sen plugga. har prov på torsdag, uush :/ love

Jag & ems idag:







På expressen:






Klassens tidning:
Jag och emma längst till höger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0