Friends <3

VAD HÄÄÄNDER FOLKET? :D
har kommit hem från dansen nu och det va jättekul idag. vi övade på danserna vi ska uppträda med och idag kom en ny jättesnäll tjej som jag fick dansa med :D jätte kul! alla klara dansen jättebra nu så det kommer nog bli skitbra och våran danslärare är stolt över oss :) åkte hem direkt efter och duscha o så. håller på o fixa mig nu ska till astrid och chilla där med några kompisar :) ska bli kul o va med kompisar, det va ett tag sen! blev ju inte att jag åkte till mawe idag, vi ska ses imorgon ist. juuuste! när jag kom hem överraskade mamma mig och sa att hon hade satt undan 5000 kr till mig så jag kan resa i sommar :D är överlycklig asså! nu måste jag göra mig klar :) hörs imorgon! ha en kul fredag friends! love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0