IM BACK!

Heeeeej alla läsare :D hur har allas lov varit? för er som haft lov såklart. mitt lov har varit jätte mysigt, har varit hos min älskling hela veckan. vi har mest tagit det lugnt, kollat på film, ätit mat och massa gott, varit ute med hunden, gått promenader och så, men vi va också hos hans pappa en dag och fira honom för han fyllde år :Ddet va jätte trevligt, dom bjöd på fika och vi gav honom presenter, en stor Merci chokladask, en blomma och ett kort. han blev jätte glad :) en dag fick mawe besök från gotland också, en tjej som heter jadde. vi 3 åkte till stan i södertäöje och åt på restaurang, eller inte jag för jag va inte hungrig men dom gjorde. vi satt där längelänge och pratade om massa saker :) jätte trevligt va det! det är typ det vi har gjort. tråkigt att va hemma igen :/ och imorgon är det skola, ush.. nån som längtar? men nu ska jag fixa i mitt rum lite och sen äta nått. ha det bra! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0