Jag har världens bästa vänner

Som sagt så mår jag inte så bra just nu, för er som inte vet så hände det en sak mellan mig och min kille (mitt blivande ex) som gjorde att jag va tvungen att göra slut med honom fast jag verkligen inte ville. jag älskar honom så jävla mycket och det är svårt att släppa taget men jag vet att jag gör det som är bäst för mig, för jag förtjänar bättre. jag kan bara tacka mina vänner som gör att jag är så stark som jag är, utan dom hade jag brutit ihop och aldrig mer pratat. dom ger mig stöd som räcker hela livet, och jag är sååå tacksam för det! verkligen tack till alla mina vänner som finns där för mig. ni är värda guld och jag älskar er från hjärtat. ni är så fina och underbara! jag tackar gud för att jag har så bra vänner. kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Så härligt med bra vänner!



Sv; Jasså, usch :/ Gud vad tråkigt .. hoppas det löser sig på andra sätt, sådant suger :/<3



Min helg har varit toppen :)

KRAM

2010-03-22 @ 22:38:30
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Sv; :/ Förstår det.. man vet verkligen inte vad man ska göra, tur att man har så underbara vänner som alltid ställer upp för en!

KRAM

2010-03-23 @ 09:24:27
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0