Knasig natt

HOOOLAHOOLA! que tal?
jag kan faktiskt lite spanska hallå :p vaknade upp väldigt förvirrad utav mina knasiga drömmar.. kändes som dom va hur långa som helst! kollade mig och i spegeln och såg att jag hade fått lockar i håret vid topparna :p har aldrig sett nått liknande på mig förut. ska visa! struntade i skolan idag för jag är så förkyld och behöver verkligen plugga till provet imorgon, psykologi :/ igår när jag skulle lägga på guldbrevet och mobilen så följde sandra med mig och sen gick vi hem till mig. vi hade en riktigt myskväll med massage och jag noppa hennes ögonbryn jättefint. sen åt vi lite kvällsmat, pizza och sallad (a) grymt gott! sen vid 10 gick hon hem.. då plugga jag lite och sen duschade. somnade typ vid halv 1. idag ska jag bara pluggish, pluggish, pluggish. men nu ska jag äta lite frukost och så. ha en bra dag och kolla ut för sooooolen skiner :D kanske ska sätta mig på baksidan lite o sola. najsnajs! OCH GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIN BIKINI! NI SOM GÖR DET ÄR VÄÄÄRLDENS GULLIGASTE! love

Lockarna jag vakna upp med:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0