MIn älskade missy

Heeeellu, wazuup everybody? :D
Har varit en lång och jobbig dag, men massa skratt med mitt lilla troll emma :D vi hade håltimme ist för idrott då satt vi i skolans café och drev om massa saker. på sista lektionen gjorde jag ett prov med 4 frågor, haha! det va ganska lätt så jag hoppas jag klara det. när jag va klar gick jag och emma till liljeholmens galleria och shoppade lite smått o gott. jag köpte ett linne på gina och sen hårfärg, hårinpackning och sånt på h&m. åkte sen hem och har precis ätit lite. när jag kom hem möttes jag av en chock.. min katt missy skulle bli sterilicerad idag och när dom skulle söva henne så slutade hon andas och höll på att dö :( som tur va så räddade dom henne! nu går hon hemma helt groggy :p fett söt! men nu ska jag duscha och sen färga håret. senare kanske mawe kommer hit och sover här :) myspys! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0