Nya skor!

Hellu :) har precis kommit hem från farsta, va där med samar och låna en bok från bibblan till skolan och köpte ett par röda converse, så snygga! har varit i skolan idag som vanligt, första lektionen fick vi rita och skriva hur vi är/ska bli som ledare. jag rita en stoor nalle för jag vill va en ledare som förmedlar trygghet, kärlek och värme till alla små barn på dagis :D hihi! på andra lektionen fick vi jobba klart med tidningen som vi håller på med sen slutade vi. har varit en lång dag och jag är slut nu.. ska plugga hela kvällen och så. fick hem guldpaket idag så imorgon skickar jag iväg min guldsmycken och hoppas på mycket pengar tillbaka ;) love





Röda converse från stadium, 699 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0