övertrötta i skolan

Shuusan :) hur är det med alla söta läsare? idag mådde jag bra när jag vakna, för solen skeeen :D det är så härligt! det kan verkligen göra en på bättre humör. gick till skolan och hade idrott o så. jag och emma tänkte gå på boxning efter skolan, men hon har fortfarande ont på det fingret hon tatuera så vi ska göra det nästa vecka. vi får gratis boxnings lektioner i skolan av elevassistenten david som jag berätta om igår och en tjej. sista lektionen va vi helt övertrötta så jag, emma, qellie och therese satt och berätta massa roliga minnen för varann och skatta ihjäl oss. tror ni läraren blev irriterad eller? mhm :p men när jag satt i klassrummet ringde min pappa och fråga om jag ville ha sommarjobb på hans jobb, stockholmshem, och det vill jag. man får skitbra med pengar på typ 3 veckor :) han skulle kolla upp mer om det sen ska jag söka. fett bra ju! ni sitter jag och äter lite mellis eller vad man ska säga. ska kanske iväg sen och fira min pappa som fyller år idag, vi ska typ äta med familjen på restaurang. gottgott! sen blir det plugg ikväll som vanligt. satt o plugga som fan igår.. är stolt över mig själv faktiskt :p love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0