Så tomt

1 dag har gått och det känns så tomt utan dig.. hur ska jag klara det här? känns som jag kommer bryta ihop, men måste va stark :/
och nu kommer den här jävla snön igen och gör mig ännu mer deprimerad..

har precis vaknat efter en orolig natt, ska snart äta lite frukost sen göra mig iordning. ska ta en fika med min älskade astrid. ska bli jätte mysigt! sen åkte jag väl hem och pluggar eller nått, vi har hur mycket som helst i skolan nu. tur att jag har min lilla emma där som gör min dag bra. saknar dig gumman! och skrivit i bloggen har du inte gjort heller, fyfy! :p hoppas vi får se av henne idag då. nu ska jag äta o så. ha en bra dag alla. love


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre snart! vet själv hur det är. försök att inte vara ensam så tankarna rusar iväg, och gör det du tycker är kul :) massa kramar till dig.

2010-03-21 @ 11:39:35
Postat av: martina

sv; tack, det hoppas jag med..

ah jag ska försöka att inte göra det.

tack för ditt stöd. massa kramar!

2010-03-21 @ 11:53:24
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0