slapp dag

Hej mina älskade läsare :) sitter här och är trött och min data så coook seg! vill ba kasta den i väggen.. har varit i skolan som vanligt, en slapp dag med inte så mycket att göra. fick en bra föreläsning av en elevassisten eller vad man kallar den, en kille från förorten som berätta om hans liv och framgångar. han har tydligen har kontakt med ken ring sen han va liten och träffa massa artister som han gjort musik och låtar han. nu jobbar han i våran skola som elevassisten och idrottslärare och sen jobbar han på en boxningsklubb. cool kille! efter skolan åkte jag hem direkt och nu känner jag lukten av när mamma lagar paella :D ska bli fett gott! och det va god mat i skolan också kycklingfile med ris, muums! ikväll blir det pluggpluggplugg igen.. love


Emmas nya tatu:


Kommentarer
Postat av: matilda

Det är bra, själv? :)

2010-03-23 @ 16:05:59
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0