UPPTRÄDA!!

Heeeej snuttar :D allt bra? har precis fixat klar mig nu, lyssnar på massa skön musik men ska gå snart. ska till mawe och va där över helgen och mysa :) idag har det varit skola, efter skolan övade vi lite på våran teater jag och min grupp ska göra på måndag, den är helt sjuk. vi har gjort en egen scen och strumpor som människor och vi säger massa konstiga saker så man asgarvar! haha det är om romeo och julia iaf, men det blir nog bra. när vi va klara åkte jag till dansen och vi fick veta att vi ska få vara med och uppträda snart :D fyfan va kuuuuul! alla blev fett glada. vi ska dansa 2 och 2 och jag ska dansa med en 13årig kille, menmen han är duktig faktistk :D ska bli jätte kul! skriver igen när jag kommer hem, eller imorgon. ha en bra helg alla :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0