Dagen efter.. bakis

Godmorgon! har precis vaknat och jag är fett bakis.. vaknade upp kl 8 i morse och fick dricka massa vatten. fyfan :/ och regn är det ute också. men det va kul igår iaf, vi va massa tjejer hemma hos vivvi och firade henne. vi drack och skrattade åt hennes dildo hon fick :p alla ville hålla på med den, (förstår mig rätt). senare gick vi ut och åkte till en klubb i hötorget typ vid stureplan. det va inte så kul där för vi hade bokat bord och för att få sitta där va man tvungen att köpa vin för typ 1000 kr och våra pengar räckte inte till.. men vi dansade och va glada på övervåningen till hiphop och rnb :p typ alla försvann lite senare så det va bara jag och 2 kvar som stod och dansa ett tag tills jag åkte hem. jag va helt död asså.. men ska jag typ äta frukost om jag orkar, mår illa. sen ska jag typ hämta mitt smink i södertälje. håller just nu på att boka kryssning med det är lite knas.. typ alla hytter är fullbokade :/ men hoppas det löser sig! skriver igen sen, love

Lite bilder från igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0