Me n Olivia

Hellluu :D hur var fredagkvällen? jag hade jätte kul :D jag och olivia åkte till emma i blackeberg där hon hade fest. massa sköna personer där som vi drack och dansa med. jag och olivia satte oss direkt som 2 dj:s och satte på massa bra låtar hela tiden! fast mest Mike ant - touch och Mavado - Come into my room haha! sen visa vi ju några av våra moves också från dansen ;) sen tog vi massa knasbilder på oss alla, ska lägga in dom snart o se hur dom blev :p det var iaf en jättekul kväll! när vi började bli lite trötta drog jag och olivia därifrån och stötte på lite roligt folk här o där. mitt ex kompisar tex och sen lite gamla kompisar. jag pallade inte åka hem så följde med olivia hem och den resan va låååång. till nacka. men som tur va så mötte vi hennes kompis o så fick vi skjuts av hennes pappa. vi gick o la oss direkt när vi kom hem och jag låg o gosa med henne söta kissekatt en stund. vaknade på morgonen typ vid 8 och kände stress för att boka kryssningen eftersom vi har försökt med allt. alla billiga hytter tog slut och vi fick inte hyra familjehytten så nu blev den en premium hytt med dubbelsäng, fönster och lcd tv ;D det blir najs! men dyrt.. det ska iaf bli jätte kul att åka på onsdagen när alla åker, ungdoms event typ. innan vi åkte från olivia idag så åt vi etiopisk mat som hennes pappa hade lagat och mackor med jordnötssmör. muuuums! kommer inte ta långt tid innan jag är där igen :p nu är jag helt slut men måste duscha, äta och plugga hela kvällen. hoppas ni haft en roligt helg :) Love

Bilder från igår:











Kommentarer
Postat av: hind-sophia

haha Yonte och Kevin! :)

2010-03-28 @ 21:50:34
URL: http://hinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0