Why do all good things come to an end?

Hej. hoppas alla mår bättre än jag idag.. jag och min kille har gjort slut och det slut verkligen inte bra. går inte in på vad som hänt för det är personligt. men jag mår iaf skit nu.. gråter bara hela tiden och kan inte vara ensam. ska kanske ut med några kompisar till en krog, sitta där och prata bara. behöver stöd från mina kompisar nu. innan det som hände mellan oss igårkväll så va kvällen jättebra. förutom att jag tappa bort min sminkväska under kvällen.. jag och emma åkte till astrid där hennes 3 andra tjejkompisar va plus hennes kille. vi hade jättetrevligt, satt och drack lite och pratade. sen lite senare dansa alla för fullt och tog massa kort :p det va fett kul! senare så drog vi till victoriaklubben i kungsan men jag och emma blev bara irriterade på alla blondiner och snobbar och techno musiken så vi drog o åt på donken ist. sen åkte emma med sin kille och hans kusin skjutsa mig till södertälje. har inte så mycket mer att säga, är helt tom just nu. men ska börja fixa mig nu. ha en bra kväll. love

Bilder från igår:













Kommentarer
Postat av: Natti

even if the wolrd is hard never give up!

by the way lägg in ny tung musik på ipoden :)

din blogg gör mina dagar, keep going :D

2010-03-21 @ 20:10:17
Postat av: martina

sv; va söt! tack så mycket :)

ah jag tänkte på det, ska göra det!

tack för att du påminde mig.

aw va glad jag blir. tack så mycket!

2010-03-21 @ 20:12:05
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0