Yaaman

Hej igen! har precis hjälp mamma lite vid datan, hon är fortfarande nybörjare.. haha :p är helt trött nu efter skolan.. hade en skön sovmorgon iaf, började 10:50 :) som jag sa förut så sov älsklingen hos mig igår, det va jätte mysigt. hade saknat han så mycket och sen va det kul att han träffa min mamma och låsas pappa på riktigt! dom hälsade och prata lite, dom tyckte att hans nya frisyr va jätte snygg :D han har rakat på sidorna och har en kort tuppkam i mitten. riktigt snyggt bobo! vi chillade bara och kollade på tv, som drömmen om italien, fuskbyggarna o så. tycker verkligen det är hemst med dom där fuskbyggarna, dom borde iaf på fängelse eller dödstraff! :o har ni sett det nångång? nu fick jag lite äpple och apelsin av mamma, så ska äta det sen ska jag ba chilla. love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0