10 timmar senare..

Nu har olivia varit hos mig och kämpat med att lägga in låtar på hennes nya mp3 i typ 10 timmar. vi fattade inte hur man skulle göra, men vi kom på en egen lösning :p vi är lite coco! sen satt vi och prata om massa rooliga saker ;D tex att vi ska åka till london snart, i slutet av juli. vi kollade upp lite respriser och vart vi ska bo o så :) kommer bli hur bra som helst! ska vara där typ 3 veckor. kommer aldrig vilja åka hem :p lääängtar! nu ska jag försöka plugga lite mer, pluggade förut och kom en bit på vägen. ska redovisa imorgon om varför barn utvecklas bäst i samspel med andra. lite nervöst.. men jag hoppas jag fixar det :) håll tummarna för mig! har varit en chill dag, har varit hemma, ätit sallad, pluggat, varit med olivia och så. tyvärr blev det ingen sol, menmen. hoppas det blir det imorgon. ni får sova så gott min älskade läsare! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0