Bästa kvällen på länge

Shuusan :D ååh vilken fint väder det är ute och jag är sååå happy today! hade såå roligt igår :D fast jag och olivia hade lite otur som vanligt innan.. vi va hemma hos mig, fixade oss och allt, hade planerat hela kvällen och allt va bra. sen kommer hon på typ vid halv 9 att hon har sitt legg hemma, och hon bor i nacka 30 min från slussen. så vi får panik men bestämmer oss för att åka till henne snabbt, för vi va tvugna att vara i hötorget innan 11. vi åkte, tog bussen från slussen och gick en nånstans och tog en taxi hem till henne, hämta legget, sminkade oss och han till nästa buss till slussen. :o fyfan va snabba vi va! jag fattar inte :p men det va värt det. vi mötte roy och lloyd inne på k15 och satt och chillade till fler folk hade kommit. eftersom det va lolipop night fick vi massa klubbor :p det kom fler och fler och massa man kände, det va jätte kul och bra musik va det. när det va många där drack vi lite cider och dansade. under kvällens gång hände mycket, träffade mycket nytt folk och hade sååå kul. lite senare blev det kongolesisk dans, det va en grupp som heter african new style som uppträdde. ooouf va duktiga dom va, och sexiga hihi.. vi dansade hela kvällen och snackade med folk sen gick vi på natten nångång och åt lite på donken sen åkte olivia med mig hem. det va den bästa kvällen på länge :) vi kom upp vid 12 idag och satte oss ute i solen. hon åkte hem för några timmar sen och nu ska jag pluggish hemma. ska äta om ett tag, är fett hungrig. men annars blir det bara plugg! love

U are so fucking cute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0