BEEEDÖÖÖVAD!

oooomg känner mig som ett mongo :p har bedövning på halva ansiktet!! känns som en stor klump som man kan ta bort. har aldrig haft bedövning förut det är därför jag är så chooockad! har nyss varit och borrat en tand därför jag har bedövning. har bara borrat 2 gånger i hela mitt liv, skönt det! förra gången hade jag ingen bedövning men nu gjorde det fett ont utan. men det gick bra iaf, nu är det lagat :) är hemma nu, har precis pratat med sanna i telefon, trevligt trevligt! ska chilla lite nu, duscha, äta och fixa mig sen ikväll blir det sex and the city biopremiär med olivia och hennes tjejkompis :D ska bli hur kul som helst! va i skolan idag innan, vi hade bara en lektion, men det va fett tråkigt vi skulle sitta och läsa i en timme så jag och emma gick och åt sen gick vi till gallerian för jag skulle kolla efter avslutningskläder och hittade några saker jag ska köpa imorgon. love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0