Ben n jerrys

Hellu :) nu är jag hemma från skolan. har varit en skön dag förutom att jag kom för tidigt, trodde vi hade första lektionen på morgonen men det hade vi inte, så fick sitta i skolan 1 timme.. booring! men sen kom emma :D då hade vi en kort lektion, vi skulle ha betygsnack med läraren en och en så jag och emma gick först sen gick vi till gallerian och shoppade lite fina kläder och ringar. nu har jag hela min skolavslutnings outfit :D sen köpte vi en ben n jerrys glass (half baked) som vanligt och satte oss utanför skolan och åt den.. blev helt kladdiga av choklad på händerna och runt munnen, krigade efter kakbitarna :p haha! vi är roliga vi. sen gick vi inte och skulle plugga lite, men det gick inte så bra. jag åkte hem och here i am! tänkte kanske åka till farsta och lämna tillbaka en bok till bibblan som är försenad.. om nån pallar hänga med ;) annars blir det en chill dag idag.. love

Muppbilder på mig:





Det jag köpt idag:



Short från Gina tricot, 199 kr
Linne från Gina tricot, 129 kr
Ring från H&M, 19 kr
Ring från Lindex, 59 kr

Kommentarer
Postat av: Justin

fett blogg:)

2010-05-31 @ 15:47:51
URL: http://www.doozey.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0