Chill i flempan

WAZUUUP? :D vad gjorde ni igår?
jag och olivia tänkte chilla hemma men mina gamla killkompisar i flempan ville träffa oss så vi åkte dit och chillade med dom. det va jätte kul o träffa dom igen, det va fett länge sen :p vi tog det bara lugnt, kolla på film, snackade, sen somnade alla sent på natten/morgonen. när vi vakna satte vi oss i köket och lyssnade på musik och pratade sen gick alla tillsammans till tåget, men jag och olivia tog bussen hem till mig. vi är fett sega idag, så ska ba chilla. vi har spenderat dagen framför tv och kollade på emil i snickerboa. hahah jag älskar det! så jävla kul när han gör så alla djuren blir fulla, grisen, han och hönsen... jag dör av garv :p nu håller vi på och duschar och ska göra oss iordning sen åka till farsta och köpa mat och ben n jerrys glass, för vi ska göra chapati idag glass till efterrätt :D muuums! ha en bra kväll! love





Kommentarer
Postat av: becca

Sv: de kommer ifrån thailand :)

2010-05-29 @ 18:49:46
URL: http://rebfre.se
Postat av: nicho

älskar din stil asså! ;D fler outfit bilder! ^^

2010-05-30 @ 12:31:16
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0