FÅTT MIN NYA BIKINI!

hellu :) allt bra? hur kan nått vara dåligt en sån här skön dag? blev en kort skoldag för mig idag :) men det va jobbigt, för hade psykologiprov. det gick bra, tror jag :) svarade på det jag behövde iaf! och va kvar sist.. gick när jag va klar med provet för vi slutade då och det va äcklig lunch. gick av i gubbängen och hämtade ut ett paket från H&M. MIN FINA NYA BIKINI :D jag älskar den och den sitter perfekt, ska visa! lovelovelove! sen tog jag en promenad hem i solen och när jag kom hem la jag och mamma oss på baksidan och solade i några timmar. så fucking skönt :) har blivit lite brun nu. men vill utomlands! ingen som vill åka???? ska iaf ta en dusch nu sen äta, har inte ätit på hela dan. sen till middag ska vi äta kyckling, ris och currysås, muums :D sen ska jag plugga samhälle ikväll. najsbajs, love





Min nya bikini:


Min tattoo:



Kommentarer
Postat av: nicho

outfiten på dom 3 första bilderna var ju hur fiin som helst :D Å bikinin var ju as fin :D

2010-05-21 @ 18:48:11
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0