FILMEN VA BÄST!

Godmorgon :D hur mår ni? jag är fett trött, vaknade nyss och vi kom hem till mig igår vid typ 3. fick vänta på tuben i hötorget 30 min typ.. men filmen omg, den va hur bra som helst :D den har allt! alla va helt inne idag och folk skrattade och klappa händerna och allt. fett kul :) men filmen va underbar! jag älskar sex and the city, den handlar om så mycket, kärlek, sorg, sex, nöje, mode! i just love it! den va iaf jätte värd att se, vill ba se den om och om igen. och det va som va bra med filmen va att den inte bara va rolig utan och väldigt djup med känslor och sånt. men mer säger jag inte ;) jag säger bara en sak till: ALLA MÅSTE SEEE DEN! ska snart gå ner och äta frukost, sen idag får vi se vad som händer. ikväll blir det nog chill med några kompisar i skärholmen :) najsnajs! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0