FUCKFUCKFUCK!

Hej! är på fett dåligt humör, jag är trött och har inte kunnat fixa batteri till min mob än.. va i farsta och frågade på alla mobilaffärer och vissa hade inte och andra kunde beställa men skulle ta mer än en vecka så pass. en kill på the phone house sa att det fanns sidor där man kunde beställa billigt, så får kolla upp det. fett synd, ingen musik, kan inte få tag på nån :/ my life is over! ne men det är jobbigt :p annars idag har jag bara varit i skolan, en chill dag vi gjorde inte mycket, forsatte med hjärt och lung räddning. nu är vi klara med det och får en lapp där det står att vi har klarat utbildningen. goodie! slutade halv 12 så chillade med emma ett tag i skolan tills jag åkte till farsta. är hemma nu, ska bara ta det lugnt, kanske vila några timmar sen äta.. vi får se! men så ni som känner mig, jag har ingen mobil nu, men jag finns på facebook annars om det är nått! love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0