Get rich or die tryin

Heellu :) whats good?
hade en jätte mysig kväll igår med olivia. vi sov ett tag och vaknade vid 9 på kvällen, då ställde vi oss och lagade chapati som tar typ 2 timmar (DÅ ÄÄÄLSKAR MAN CHAPATI) hahah! vi gjorde chiligryta och bakade chapati bröd, såååå jävla gott! ni förstår inte hur mycket jag älskar det :p underbart! testa själva! finns recept på internet! efter vi hade ätit kollade vi på get rich or die tryin med 50 cent. den är så himla bra :) vi dooog på sex scenen, den är ju föör sexig! hihi ne men filmen tröttnar man aldrig på, den har en bra handling, mycket händer, fina killar, mm! men dom flesta har nog sett den ;) när vi kolla på film åt vi ett paket ben n jerry, half baked. den är fett gott :) sen somnade vi efter filmen och vaknade vid halv 11 imorse. olivia gick för ett tag sen och jag har legat ute ett tag och solat, nu försvann solen men ska ut igen när den kommer. sen idag ska jag storstäda mitt stökiga rum och plugga lite kanske. nu är det bara typ 3 dagar kvar i skolan :D fyfan va skööönt! sen är det sooommarlov! love


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Mysigt =)

2010-05-30 @ 12:59:57
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0