GJORT TATTOO!

Heeej sötnosar :D hur mår ni? jag är bakis idag men jag är fett glad för jag har gjort min första tatuering idag och den blev jätte fin :D skrev "The sky is the limit" på ryggen", ska visa sen :) först ska jag berätta om igår, valborg. oliva va hos mig och vi grillade med min familj och åt sen fixade vi oss i timmar, lyssna på musik, drack vin o så. gick hemifrån mig vid typ halv 11 och åkte mot rågsved. vi gick av i gullmars där vi köpte lite saker på 7eleven sen åkte vi vidare. när vi nästan va framme i rågsved så kände olivia att henne mobil va borta så jag började ringa den men inget svar fick jag. vi gick av för att åka tillbaka till gullmars o leta men då ringer en kille från olivias mobil och säger att han hittade den i hökarängen, så vi åkte o hämtade den i skanstull. fett snäll kille asså :D han ba det handlar om karma! thats right! sen åkte vi tillbaka o då va klockan typ 1. när vi kom till rågsved träffade vi på ett gäng tjejer som skulle dit, jätte söta! vi gick tillsammans med dom till lokalen där festen va. när vi kom va det inte så mycket folk, men endel man känner och kände igen. det va väl helt okej, men inte som vi hade hoppats. vi gick efter några timmar och åt fyllekäk på donken. och jag lovar, vi hade såååå mycket otur igår med allt :p det är helt sjukt! men vi kom igen hem hela och gick och la oss o sov. gick upp vid 11 imorse och gjorde iordning oss sen åkte vi till karusellplan där jag gjorde min tatu hos en jätte snäll och söt tjej. hon va såå duktig och omtänksam :p jag va jätte nervös, men det gick hur bra som helst. gjort inte ens ont, brändes bara lite ibland :p men jag blev såå nöjd! i love it :D efter åkte vi till liljeholmen och åt vegetarisk buffe sen åkte vi till tc där jag köpte salva till tatueringen. nu är vi hemma, olivia vilar och vi ska snart börja fixa oss. vi ska nämligen ut ikväll och klubba :p vi ska till lolipop night på k15, berätta mer om det på nästa inlägg. hoppas ni får en bra kväll! love

Tatueringen:



Jag och olivia idag:




Igår, valborg:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0