Grillning igår! VOFF VOFF

ALÅÅÅÅÅ :D allt bra? kolla solen skiner idag :D kommer kommentera det varje dag asså, är så glad över att sommaren är här. är inte ni det? va iaf en skit rolig kväll igår efter en del knas. ska berätta.. först mötte jag brian i fridhemsplan, roy och hans tjej michelle va sena så vi väntade på dom, sen kom dom och då gick vi in och handlade massa mat och sen kom mike och en annan kille, david tror jag han heter. när vi hade handlat åkte vi vidare till kista där vi stod och väntade på sagal och nadia ett tag, dom va fett sega. då va kl 8 :p när dom kom gick vi till stället där vi skulle grilla och när vi kom fram vi ba HEEELL NO! asså det satt några stycken där på en gräsmatta och några spela basket, fett torrt och tråkigt. så vi bestämde oss för att åka till rålis i fridhemsplan. vi handlade 2 grillar och fixade ketchup på donken, hahah ni kan inte tänka er hur. jag höllde massa ketchup i en mugg, såg sjukt ut! men när vi äntligen va framme i rålis så va kl typ 9. då satte vi oss på 2 filtar, tände grillarna, grillade, drakc läsk, hade hög musik och myyys :D ååh det jätte mysigt och alla är så underbara! vi skrattade, killarna skulle driva med varann hela tiden, sen lite senare började alla dansa. alla blev helt till sig när jag satte på jessy matador och då dansa vi koooongolesisk dance, coupe decaleeeeeee! i love it :D sen kom lloyd ioch några tjejer på besök, det va ju kul. vi va kvar där tills 1 typ sen åkte vi hem. det va fett sköönt och sova asså! vakna för ett tag sen och nu ska jag duscha sen sätta mig ute i solen. tror att det blir rålis idag också eller nått annat kul :) loooove



















Kommentarer
Postat av: nicho

haha fett kul ni måste haft ;D å sköna människor du hänger med ^^

2010-05-22 @ 20:26:43
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0