Hemma idag

Gooodmorgon :) pallade inte gå till skolan idag, har ändå bara halvdag! så ska va hemma o plugga o sola när det blivit lite varmare ute! igårkväll kom olivia hit, mötte henne vid tuben och köpte lite godis sen gick vi till mig och såg skräckfilmen "the human centipede". den va inte så läskig som vi trodde, men det va riktigt äcklig :p efter satt vi och snacka i timmar om killar och förhållande. det ämnet som tjejer aaaalltid pratar om, vi är ju helt otroliga :o men det är kul och man lär sig så mycket av andra! vi gick och la oss vid 2 och det är den andra anledningen varför jag är hemma idag. va gryyymt trött imorse och jag skulle upp halv 7. men nu ska jag äta lite frukost, sen sätta mig ute. love

Kommentarer
Postat av: matilda

Tjadu, allt är bara bra här själv? :)

2010-05-26 @ 15:55:04
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0