Ingen mob..

Heeeellu :) ojojoj vilken sjuk kväll igår asså, vet inte ens hur jag ska kunna berätta det. den va helt sjuk men ändå grovt rolig, men tror inte ni kommer tycka det är lika kul som vi tycker. iaf.. jag, sagal och nadia åkte till rålis först, köpte lite gott sen träffade vi på clarice och hennes kompis och sen några killkompisar så vi satt med dom på 2 filtar, lyssna på musik, drack lite, prata. killarna va fett jobbiga, dom börja tjaffsa o grejer så det va inte helt lyckat, men najs ändå. vi åt lite grilspätt och gick jag, sagal, nadia och fitaoui (vet inte hur man stavar hans namn, menmen). jag, sagal och nadia åkte hem till nadia, chillade där på hennes ballkong, drack lite och åt mat. det va hur mysigt som helst :) vi satt o prata om skit mycket, sveriges samhälle och hur alla svenskar är. hur stor skillnad det är mellan olika länder hit o dit. alltid lika intressant o prata om :) underbara tjejer asså! lite senare, typ vid 2 ringde kenemi, en kille kompis, och sa att det va fest så vi fick flipp och drog till blackeberg. det va skit tråkigt där så vi skulle vidare till jakan och dit tog vi en ****** taxi! hahahah! det va knas asså. men vi blev "jagade av några killar som va fett fulla och äckliga" och i farten tappa jag min mob, mitt batteri åker ut men jag hinner ta min mobil och springa iväg. vi gömmer oss typ bakom bilar och allt sen hittar vi rätt port. sen händer det roligaste, vi va helt stressade och rädda sen helt plötsligt när vi sitter i trappan så skriker nån i som där högtalare SAAAGAL SAAAGAL och så är det som där ljud från polisen, syrener eller vad det heter. och vi kutar upp för trappan, ingen tänker bara springer sen när vi kommer upp så ramlar alla samtidigt och då öppnar en somali man upp sin dörr och hans barn och fru står bakom honom och stirrar på oss och när vi ramla hamnade vi med ansiktena mot hans dörr så det såg nog helt sjukt ut. sen såg vi att dom som ropat sagal va bara deras kompisar som kom upp med hissen. hahaha fyfan va vi garva! vi va med dom hos deras killkompis, kollade på film, lyssna på musik o så. sköna folk :) men alla blev helt trötta, vissa somna men inte jag för jag hade linser. vi va kvar där tills typ 7 på morgnen, alla va döda. sen gick vi till bussen, först gick vi fel och det spöööö regna så vi blev helt blöta sen hitta vi rätt och åkte hem till nadia i solna. heeela vägen hem pratade vi om det som hade hänt om och om igen och vi garva sönder oss! och när vi kom till nadia sov vi som barn, sen gick vi upp vid 4 idag, åt frukost, chillade och pratade igen om allt som hade hänt sen drog jag hem i regnet, utan mobil att kunna lyssna på musik på :/ nu måste jag ha nytt batteri snabbt, hoppas det går på försäkringen. är det nån som vet det? :p men iaf nu har jag duschat, ska äta, sen sooova gott! love













Kommentarer
Postat av: Sagal

Hhahaha sjukaste kvällen ever alltså, men ändå otrolig sköööön har aldrig i hela mitt liv gjort så mycket på en jävla kväll haha minne för livet verkligen <3

2010-05-23 @ 19:31:15
URL: http://sagalsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0