Knas..

Heeellu everybody! idag är jag väääldigt trött.. hade bara sovit 3 timmar igårnatt och gick ändå ut på kvällen. det blev lite knas igår men det va kul ändå. jag och nicki skulle först till k15 för vi hade hört att det skulle va mycket folk och uppträdande, sen skulle vi gått vidare till sundbyberg där lloyd skulle ha sin stora födelsedagsfest på en klubb. men sen vid typ 12 fick vi höra att folk åkte hem därifrån eller vidare på fest till rågsved, nått hade blivit knas men jag vet inte vad.. så det va jättr synd :/ men vi stannade iaf kvar på k15 oc hade jätte kul, fast vi va fett trötta. va hemma vid 3 tiden och decka direkt. vaknade för en stund sen och nu ska jag ner och äta frukost. ska bara ta det lugnt idag, städa mitt rum och plugga.. love










Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Va fin du va i håret :) Va det lockat eller du har självfall?

2010-05-09 @ 16:24:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0