LLOYD SWEET 19H BIRTHDAY!

Shuusan :) hur mår ni? jag är trött som fan, har bara sovit 3 timmar.. igår va jag och nicki på k15, det va inte så kul asså.. det va ganska lite folk och så, men vi hade kul ändå :) aaalways! åkte därifrån vid halv 3 kanske och fick sova 3 timmar inatt för jag va barnvakt idag från 10 till halv 1. är så himla trött :/ men ingen tid för vila, ska chilla lite nu, duscha, äta, fixa mig och sen ikväll ska jag hem till astrid och fixa mig sen ska jag, hon och nicki till lloyds lokalfest, Lloyds sweet 19h birthday i rågsved :D ska bli hur kul som helst! har hört att det kommer massa folk! nu ska vi verkligen fira lloyd på riktigt :D min älskade bror! hade också velat gå på k15 idag för henok ska uppträda och det ska fett mycket folk dit.. menmen vad gör man inte för sina kompisar? :) det blir naaajs! love

Igår: Jag och nicki










Idag: Jag och mina älsklingar M & H








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0