NYKLIPPT!

Hej alla sötnosar :) allt bra? jag har nyss varit och klippt mig i fruängen hos en tjej som klippt mig sen jag va liten. hon är sååå bra :) jag förklarade hur jag ville ha och hon förstod exakt. jag klippte topparna, sen fixade till allt lite och sen tunnade hon ut det en del. jag har så tjockt hår så det va skönt :) det blev iaf jätte bra och det är så skönt med nyklippt hår, och gott luktar det! va där med mamma sen åt jag lite på en grill sen åkte vi hem. va i skolan innan och slutade vid 12. ikväll måste jag plugga pluggaaa! som vanligt.. och gissa vem som ringde mig förut idag? :D OOOLIVIA! hon sa att hon hade kommit hem inatt från london :D jag är sååå glad! ska träffa henne så snart som möjligt! love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0