Rolig dag som barnvakt

Heellu :) allt bra med er? jag hann inte skriva nått igår, men jag hade iaf en jätte mysig dag. jag åkte till sätra hem till katis och charlize för att vara barnvakt. när jag kom låg hon o sov så vi kollade lite på tv och åt lunch. sen när hon vakna va hon lite blyg först men det släppte sen. jag och charlize åkte in till stan när hon hade ätit. vi mötte upp olivia och gick till kungsan. vi köpte en glass till charlize som hon åt lite av sen ville hon springa runt där och klappa lejonstatyerna. såå himla söt :) jag sprang och jaga henne och kittlade henne, då skrattade hon fett mycket! sen satt vi och hade jätte mysigt :) hon gick förbi några mörka killar och sa "pappa, pappa"! haha fett söt! efter kungsan gick vi till donken där vi åt lite och bytte blöjan på challe. hon började bli lite trötta på oss och va lite ledsen men hon satt i mitt knä och höll om mig jätte hårt, såå himla söt! vi åkte hem efter det och när vi kom hem till henne va hon jätte glad över att se mamma och pappa. det var verkligen en rolig dag :) längtar tills nästa gång! en underbar familj, kärlek till er <3 när jag hade lämnat charlize åkte olivia med mig hem så åt vi mat och sen kollade vi på filmen brown suger och efter sov vi. hon gick tidigt imorse så nu är jag ensam :( ska äta lite frukost snart sen tänkte jag åka till fruängen och hämta mina örhängen hos frissan som jag glömde där sist. men frågan är om dom har öppet idag.. för ringa och kolla! vad ska ni hitta på idag? :) freeedag! jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll, orkar verkligen inte gå ut.. vi får se! ah juste har beställt massa pärlplatts smycken av en tjej som gör såna och säljer :D dom kommer bli fett kattiga! ni får se sen vad jag beställde. love

Söta lilla challe:





Kommentarer
Postat av: Lisa

nej men fyfan vad söööööööööööt!!

2010-05-15 @ 00:00:41
URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0