SÅÅÅÅ VARMT!

Heeellu everybody :D whats good?
jag mår bra för att det är så bra väder, har varit groovt varmt ute idag! jag och olivia åkte till kungsan och satt där några timmar idag. sov hos henne igår, vi hyrde en jätte bra film och åt chips :) myspys som vanligt! det har varit en underbar dag och det är så kul o se alla människor och söta bebisar i stan. ska nog dit imorgon också om det blir fint väder :) va inne på divided också och köpte 2 fina tub linnen. har chillat hemma nu, ätit mat på baksidan och så. ikväll blir det nog bara chill hemma, vad jag vet. måste plugga :/ annars går jag väl ut med vänner nånstans. ska nog gå o hämta min nya leggings från lindex också, igår när jag va där så skulle man säga nått nr som jag inte ens hade fått.. men aja :) hoppas det går bra idag! love


Kommentarer
Postat av: paulina♥

underbart väder!

2010-05-15 @ 20:26:06
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0