Skolan är snart över! :D

Nu har jag typ pluggat klar för idag, skulle göra klart en filmanalys och skicka in till läraren. Hade bara det kvar och några saker på islamprovet jag ska göra om. Det måste jag plugga på också :/ pallar verkligen inte.. men fick veta idag att jag har godkänt i alla barn och fritid ämnen och har inga mer såna lektioner. känns jätte skönt :D det är ju dom ämnena som är viktigast i min lilje. Sen fick jag VG- på sista psykologiprovet, är fett glad för det :D nu är det bara 3 dagar kvar tills solavslutningen. fyfan va skönt :D då ska jag leeeva livet! <3

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Sv; Tack så mycket! :)

Ja det är bra, själv då?

2010-05-31 @ 21:20:22
URL: http://theresestromberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0