Söööta söta challe

Heeellu :) hoppas alla mår bra! jag mår bra, men är sjuukt trött. va i skolan och redovisade först om varför barn utvecklas bäst i samspel med andra och efter alla hade redovisat så fick vi sluta och det va typ vid 10, så jag och emma satte oss ute i solen en stund sen gick vi in och pluggade lite. vi va kvar i skolan till 1, åt lunch och satt ute i solen. fick besök av ken ring och hans söta lilla son också :) kulkul, alla blev helt tills sig. baaarn! aja, åkte iaf till katis och charlize i sätra efter skolan, ville ta med charlize till stan så jag åkte dit för o hämta henne. vi va i stan vid 3 och mötte upp olivia sen gick vi till kungsan, köpte glass och sen sprang hon runt där som vanligt. vinkade till alla och så. ett tag blev hon grinig så vi köpte pommes frites som hon åt massa utav och efter hon hade ätit blev hon jätte glad och sprang runt och så satte jag på musik, zoomer, och då skuttade hon runt och dansade. fett söt :) äkta afrikan haha! o alla tyckte hon va så söt. det är jätte roligt att ha med henne! sen i slutet ville hon att jag skulle bära henne hela tiden, hon vägrade att sitta i vagnen. när vi åkte hem så låg hon i mitt knä, myyyspys! åkte hem direkt efter jag lämnat charlize och nu har jag ätit. är heelt död asså :/ ska ba ta det lugnt sen sova.. kommer sova gott asså! imorgon är det en ny dag, looove


Kommentarer
Postat av: paulina♥

härligt med sol! :)

2010-05-17 @ 21:13:48
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: paulina♥

sv: jobbigt att vara trött :/

2010-05-17 @ 21:42:12
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Liizy

hihi ååh charlize är så sööt!! haha de min kompis lillasyster xD

2010-05-18 @ 13:02:34
URL: http://Liizy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0