The human centipede trailer

Har precis kollat in LITE av trailern på afronbladet där dom också skriver om filmen att det är den läskigaste skräckfilmen hitills, att folk som sett den på bio har spytt eller sprunit därifrån. När jag hörde det och vad den handla om så va jag bara tvungen att fixa den, så ska bjuda hit olivia så vi kan kolla på den.

Här är en kort beskrivning om vad den handlar om:

Den pensionerade kirurgen dr. Heiter drömmer om att skapa en mänsklig tusenfoting genom att placera människor på knä bakom varandra och operera ihop dem från mun till anus. Med hjälp av Rohypnol, skalpeller och tre offer skapar han sitt livsverk i källaren. Inte ens om du har varit kirurg ett helt liv har du sett något liknande. Känsliga personer varnas.


Kommentarer
Postat av: lisa

åh fyfan...

2010-05-25 @ 17:05:07
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: shiiren

dummma dig marinnaaa:/ jag ska fan operera mig snart pallar inte se sånt :(



puss och kram :D

2010-05-27 @ 20:22:23
URL: http://shirday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0