UNDERBAR DAG!

Hellu :D allt bra? min dag har varit underbar! vi i min klass va i sätra ip idag och jobbade som funktionärer till funktionshindrade på ungdomsspelet. dom är juu sååå underbara :D det va funktionshindrade, rullstolsburna, down syndrom, mm. hur söta som helst :) dom va så glada och positiva hela tiden. jag, emma, david och christian fick stå och hjälpa till vid höjdhopp, det lättaste och roligaste. vi började vid halv 10 så vi fick äta lite frukost innan sen var det ca 3 olika grupper med barn i olika åldrar som kom och skulle hoppa. vi stod och hejade på alla och skrev ner poäng. dom va sååå duktiga :D och när vi berömde dom så blev dom så glada och ba: taaack, ni är så snälla! verkligen en upplevelse, man mådde så bra. alla va så trevliga och gosiga. en kille som hoppade hos oss hoppade 175 cm :o han va fett duktig och sen vann han löpningen också. när vi va klara fick vi äta lunch sen satt och bara i solen och chillade. fett skönt :) det va iaf en lyckad och jätte rolig dag, fick lära känna massa nya personer och uppleva otroliga saker. massa kärlek :D åkte hem efter och nu är jag här. kommer få lite bilder av emma sen som vi tog idag men dom ser ni lite senare. här är några iaf. love












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0