Vilken natt..

Godmorgon :) vaknade vid 10, tänkte gå ut o sola, men solen har inte kommit fram. får hoppas att den gör det snart. om det blir bra väder ska jag och olivia in till kungsan och chilla där, annars är jag väl hemma och pluggar. va hemma igårkväll och tittade på film, såg hancock. ååh will är så het :) ju äldre han blir desto snyggare blir han. lucky! sov vid typ 1 och min natt har varit craaazy tro mig. har haft flera olika drömmar och jag kommer ihåg dom också. ena va en jätte söt, mysig, perfekt dröm som jag verkligen trodde va sann, när jag vakna började jag gråta för jag blev helt chockad och besviken.. den drömmen kommer nog aldrig bli sann :/ sen drömde jag en lååång mardröm, den va helt sjuk. det va massa monster, dödande och läskiga saker.. kommer inte ihåg detaljer men det mesta. ush det va inge kul o vakna upp idag :/ menmen får se om nått under dan gör mig glad. får be till gud som jag brukar :) ska äta frukost nu, love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0