Vill bort från sverige nununu

Guud va jag vill bort härifrån, från sverige. känner mig verkligen inte hemma här. man går ut på kvällen och alla sitter helt fulla och spyr ner hela golven.. bara det visar hur smuttsigt sverige är. asså ingenting här är bra, att det inte är krig och sånt det är väl bra, men det är så tråkigt. skulle fan vilja att nått hemskt hände för att alla ska vakna upp. alla är ego och lever sitt egna lilla liv. jag vet att jag själv är svensk, men svenskar är sååå jävla tråkiga. dom sätter sig i ett hörn på tuben, säger ingenting, så himla osocial och rödda. men ba: haaaallå lev ditt liv? jag fattar inte vad grejen är. detta kan jag säga för jag ser så stor skillnad från andra länder och jag trivs verkligen inte här. har aldrig gjort det.. vill in i en rolig kultur där alla är sammanhållna, sociala, roliga, dansar, skrattar, en stor familj som gör allt för varann. så vill jag leva! jag har lärt mig så mycket av mitt egna liv för jag va också den där tråkiga, blyga svennen när jag va liten, men sen fråga jag mig själv, är det såhär jag vill vara? är det här jag? och det förändrade hela mitt liv. jag har blivit den jag vill vara, men jag lever i fel land för att folk ska uppskatta det. känner bara jobbigt att behöva leva här ett år till kanske två innan jag kan flytta till något annat land och resa runt och upptäcka världen. jag försöker göra det bästa av saken, få min familj på andra tankar, bry sig om världen runt omkring och se hur andra har det och att det finns så mycket positivt i det negativa, pröva ny mat, lyssna på annan musik, osv. jag själv umgås mest med människor från andra länder än sverige, tex afrika. för jag känner mig mer som dom och mår så himla bra när jag är med dom. det är ingenting jag bara försöker vara för det är så jag känner att jag är, och dom jag umgås med ser inte mig som en "svenne" och det är jag glad över. det finns många svenskar som tänker som jag är det tycker jag är fett bra! lev livet förfan! va den du vill vara och skit i vad andra säger. många kanske också är rädda för att göra nått nytt, som att flytta. men det kommer jag iaf göra, det är helt spikat. för detta landet, är inget för mig. vill absolut inte att mina barn ska växa upp här. där har ni min åsik om sverige.. vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

mvg + på din åsikt. Förlåt men det är helt sant det du säger :D

2010-05-10 @ 21:33:01
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0