Beställt studentmössa!

Heey :) hur mår ni idag? jag mår bra faktiskt! va på massage imorse, det va sååå skönt, men det gjorde jävligt ont också.. hade så ont i ryggen och jag behövde verkligen massage. hon som masserade mig va jätte duktig och trevlig. jag har lyckats träffa på massa trevliga människor på sista tiden :) alltid kul! efter massagen åkte jag till skolan, jag har inga lektioner men satte mig o plugga en stund sen va det mössprövning till studenten. så nu jag har beställt min fina studentmössa, längtar tills jag får den! beställt lite andra grejer också, champange glas o så! studenten kommer bli gaaalet kul :D fan va jag längtar! efter skolan åkte jag hem, gick förbi vivo och köpte nudlar o lite smått o gott, gick hem, åt nudlar o nu sitter jag här. min vän sandra kommer hit snart, jag ska noppa hennes ögonbryn sen ska vi ba chilla :) senare kanske jag träffar sanna, vi får se! jag måste plugga också har nationellaprov i svenska imorgon.. fyfan det kommer gå åt helvete :/ det är ju ett ämne jag inte är bra på.. men ska försöka iaf! nu ska jag ringa till en kille på jobbet och få reda på hur länge jag ska jobba, när och hur mycket jag får i lön. ska bli kul o få veta ;) love

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe okej, fan vad kul att ha beställt mössan :D

2010-11-16 @ 17:39:04
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0