Ångest och deppig

Åååh har fett mycket ångest för att lovet är sjuk o känner mig fett deppig.. vet inte varför.. lite för att sanna har gått hem, vi har varit med varann typ varje dag, sen för att skolan, problemen hemma, massa plugg o göra, allt är bara jobbigt.. känner inte att det finns nåt att leva för, men det gör det väl, mina vänner, det som är roligt, mina drömmar jag vill uppfylla och livet är ju inte slut här. när allt är fixat med familjen o jag har fått eget boende så ska jag börja om från början, fixa mitt liv och lägga ner all tid på det som är viktigt för mig. pallar inte med all skit längre.. har aldrig mått såhär dåligt. men snart hoppas jag att det blir bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0