Fick jobbet idag, på min namnsdag!

Heeey :D jaa idag är det en bra dag, har haft fullt upp och bra grejer har hänt. va först hos läkaren imorse, fick 3 mediciner utskrivna, en hostmedicin, en ångestdämpande och insomningstabletter eftersom jag har värsta sömnproblemen, ska bli såå skönt att äntligen få sova. när jag hade varit där så åkte jag till skolan, va där några timmar o pluggade, det gick bra. blev verkligen motiverad efter utvecklingssamtalet. vid 3 tiden åkte jag till skrapan i skanstull och gick till cafét och pratade med chefen och han va sååå trevlig! vi prata lite om jobbet sen så ba: är du intresserad så får du jobbet. jag ba jaaa jätte gärna! han ba bra kan du börja på lördag? jag ba visst! sen fick jag en kaffe latte. han va verkligen shysst, ska bli så kul! kommer jobba varje lördag och söndag. har alltid velat jobba på café, är så glad! när jag hade varit där så åkte jag o mötte pappa i gubbängen och hämtade ut mina mediciner sen mötte jag sandra i hökarängen o åkte till farsta, vi gick runt lite, hon köpte ett par skor sen gick vi o åt. nu är jag hemma o pappa ba grattis på namnsdagen när jag kom in, jag hade ingen aning! så ja jag har namnsdag idag :) min dag idag! väntar på att sanna ska komma hit, vi ska chilla sen ska hon sova här, ska bli myyys! love



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-11-11 @ 22:45:49
Postat av: martina

tack :)

2010-11-11 @ 23:35:48
URL: http://lifebymartina.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0