Finns ingen bättre känsla

Heey bloggis :) hur mår ni? jag mår bra, det är ju fredag! håller på att planera kvällen nu, ska ut med emma iaf, får se om fler följer med, vi ska till privilege eller bedroom. va i skolan idag, jobbade på fett bra, jag och emma satt vid varsin dator och pluggade på! sista lektionen så gjorde jag ett prov i historia, det gick bra! efter det så gick jag och emma till gallerian där jag köpte nytt puder. nu är jag hemma, ska ta det lugnt en stund sen duscha o så. igår va jag och en tjej från min klass, therese, på en mässa i älvsjö, det va utställningar och föreläsningar om högskolor och utbildningar. vi gick runt ett tag, tog massa information, jag tog om volontärjobb i afrika, bartenderjobb, högskolor, barngrejer o massa annat. det är ju bra o ha flera utbildningar :) vi satte oss ner sen och lekte lite med heliumballonger och spelade in en rolig video haha! vi gick därifrån sen vid 2 tiden, åkte till liljeholmen och åt på donken sen mötte jag anni, satt med henne när hon åt sen åkte vi till skärholmen hem till den kongolesiska barnfamiljen med dom söta tvillingpojkarna och dom 2 små tjejerna. åååh dom är såå härliga :) vi va där några timmar, dom bjöd oss på afrikansk mat, som va jätte gott! sen lekte vi med barnen och bebisarna somnade i våra famnar, sååå söta! lovar, finns ingen bättre känsla. mamman satte på kongolesisk musik på tvn o hon som är 2 stod o dansa hela tiden hihi. tog massa bilder också, ska lägga upp några nu :) ha en bra kväll! love

 
















Kommentarer
Postat av: Pauline

Ååh vilka söööta ungar :D

Hoppas allt är bra med dig!

2010-11-21 @ 20:08:23
URL: http://paulinemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0