Fira elin <3

Nu är vi hemma från farsta, det va full fart där, indianerna sjöng och dansade och det va fullt med folk överallt som julhandlade. det är lätt att man blir stressad och irriterad men man får försöka hålla lugnet och köpa det man ska :) jag hittad de mesta jag behövde köpa, ska visa bilder snart. ska bara berätta vad som händer ikväll, min kompis elin fyller år idag så vi ska ut ett gäng o fira henne, vi ska till k2 dembow, har inte varit där på åår, gillar inte riktigt det stället, det är litet och mycket småbarn, men det va typ det ända som fanns ikväll och det  verkar bli najs musik och jag är ju med världens bästa människor så det kommer bli jätte kul :) ska börja duscha och så snart, måste bara planera kvällen lite mer, kolla vad jag ska ha på mig o så. så ska fixa mig sen dra ut! ha en rolig kväll! love




Ansiktskräm från Apoteket, 79 kr
Värmeskydd  till håret från Åhléns, 80 kr
Hårfärg från Åhléns, 149 kr
Massagehjärta från Åhléns, 20 kr
Tights 2-pack från Lindex, 80 kr
Hårfön från Åhléns, 399 kr



Tunika från Gina tricot, 199 kr



Svarta tjocka leggings från Gina tricot, 99 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0