Fira rooy ikväll!

Heeey :) igår var jag ute med emma, vi träffade bright och samantha på klubben och vi 4 hade fett kul, vi drack, dansade, tog kort och fucka ur! hade skit kul! även fast det inte va så mycket folk där. drog hem efter o sov 4 timmar tills jag skulle upp o åka till jobbet. jobbet gick helt okey.. va en lite jobbig dag men men.. nu är jag hemma, håller på att fixa mig ska ut och fira roy som har fullt 20 år. vi är ett gäng som ska till nivå först och sen till spotlight som har öppet sin sista kväll :) ska bli jätte kul! men nu måste jag skynda mig är redan sen! puss på er, ha en bra kväll! lägger upp bilder imorgon. love

Kommentarer
Postat av: Ida

godnatt hoppas du haft en bra lördag :)

2010-11-21 @ 02:25:55
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0