Första dan på jobbet

Heeey :) nu är jag hemma från jobbet, jobbade från 10 till 18:00. det har gått bra :) har fått lära mig lite allt möjligt, göra sallader, stå i kassan, göra kaffe, plocka undan o så. det va kul men lite stressigt nu när jag inte kan allt så bra. men sallader kan jag nästan perfekt nu för det gjorde jag mest idag ;) alla va trevliga, johan känner jag ju men det va 4 andra till där, 2 killar och en tjej. det verkar vara ett skönt gäng och det är najs, man får äta och dricka det man vill när man vill! jag kommer bli tjockis av alla godsaker dom har där :p men rör ändå på mig fett mycket när jag jobbar. nu ska jag bara chilla ett tag, äta nått sen duscha. vet inte hur kvällen ser ut, är ensam hemma iaf. ska ju jobba imorgon också så får se om jag bara tar det lugnt. love

Kommentarer
Postat av: Ida

vill också jobbbbbbbbba :D

2010-11-14 @ 01:35:38
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0