Galen helg!

Heey bloggen :) har varit fett seg dom sista dagarna så har inte orkat skriva. men nu är jag tillbaka :) i fredags var jag och sanna i stan och åt middag, vi åt på kunghallarna, det va jätte gott, sanna åt nachos och jag åt kentuckyfried chicken med pommes frites. efter gick vi på bio, vi såg paranormal activity 2, den va feeeett läskig! vi blev så rädda så vi skrattade ihjäl oss! alla skrev i biosalen hela tiden, den va verkligen läskig! värre än 1an. ni måååste se den! efter va vi helt rädda så vi pallade inte åka hem, jag ba: jag sover ute, jag skiter i! jag vågar inte sova inomhus. så vi gick till donken, satt där en stund och drack varsin cola, sen bestämde vi med min killkompis david att vi skullle åka till han i odenplan. vi kom dit och det va några killar där, men dom flesta gick efter en stund och så var det 3 killar kvar, david, david och lars. vi hade fett kul, vi drack, skrattade, spelade spel och tog kort. men innan alla hade gått så kom polisen dit och knackade på. david öppnade och såg 13 poliser :O haha! han blev helt rädd! dom frågade om det va nån som rökte på i lägenheten och gick in o luktade.. men eftersom ingen gjorde det så gick dom. fan va vi garva åt det efter :p det kom grannar flera gånger och bad oss va tysta. under kvällen satt jag och sanna o drev om filmen och om frank phone reklamen! haha efter många roliga skämt och skrattattacker så gick vi o la oss och sen vaknade vi upp med värsta huvudvärken... alla gick upp, drack vatten och pratade om gårdagen som hade varit fett rolig! jag, sanna, david och lars gick o åt på donken i rådmansgatan och där blev även jag och sanna målade i barnhörnan till små katter haha! efter så åkte jag och sanna hem till mig, vi chillade hela dan och kollade på film o så. idag har vi bara ätit frukost, vi ska chilla lite nu sen duscha o så, får se vad som händer sen. imorgon är lovet slut, fyfan vilken ångest :( menmen.. det har varit ett bra lov iaf! love






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0