Good things

Godmorgon :) jag har sovit gott idag även fast jag inte tog nån insomningstablett kanske för att det har hänt bra saker på sista tiden. jag har ju fått jobb, jag börjar imorgon :) jag va på socmöte igår med min mamma och pappa, det va jobbigt men det gick som jag ville. vi bestämde att dom skulle betala en halv hyra om jag delar lägenhet med nån eller att dom ska köpa en lägenhet till mig. så nu är det bara att börja leta. behöver en lägenhet med förstahanskontrakt. jag och emma ska bo tillsammans så vi ska börja leta för fullt nu! hoppas vi hittar nått snart! jag har legat i sängen o segat några timmar, ska inte gå till skolan idag för vi har bara en lektion och då tyckte jag att det va bättre om jag stannade hemma och pluggade. så det ska jag göra idag, sanna ska komma hit också om ett tag, sen ska jag tvätta lite o sånt. nu ska jag äta frukost :) love

Kommentarer
Postat av: Hanna - Två prinsessors dagbok ♥

kul med lägenhet :D

2010-11-12 @ 17:00:43
URL: http://pappasguldkort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0